fredag 17. april 2009

Powerwalk og powerkaffe!

Det ble litt saann "flekke-pupp-tendens" i dag, men det var knapt folk paa den kafeèn jeg var, saa da gikk det greit:)
Herlige bilder fra Mallorca, en kaffelatte og matoppskrifte og jeg er i "heaven".
Lillegull blir introdusert for Enya og finner roen...!

Da ble det en powerwalk her i morges etter at jeg hadde lest innlegget til "treningslaila" og blitt motivert til aa bevege meg litt:) Digger "blogglandia"!! Faar saa mange bra impulser av bra folk der ute! Om alt mellom himmel og jord.
Gikk den der faste runden rundt innsjoen som er ca 6km og tar saann ca 1 time. Gikk i deilig solskinn og med mp3'en paa oeret mens lillegull sov soett:) Herlig! Saa lovet jeg meg en beloenning etterpaa! Etter powerwalk maa man ha en powerkaffe! Saa jeg satte meg paa en utendoerskafé og noet noen herlige kaffedraaper, noen magasiner, en liten en som ville ha mat og Enya paa oeret.
En GOD start paa morgenen med andre ord!
Naa har jeg nettopp hatt mine to catalanske gutter her paa engelsktime(jeg underviser privat), i dag gjorde jeg det enkelt og vi har bare hatt ren pratetime. De syns det er moro for paa skolen blir det nok skriving og oeving av gramatikk, og jeg vil jo at min undervisning skal skille seg litt fra den de faar paa skolen.
Naa er det lunchdags og jeg skal knyte Adriài i sjalet og hive meg rundt her. Svigers stiller med ferdiglaget lunch alle fredager slik at jeg skal slippe tenkte paa matlaging naar jeg underviser.
Etterpaa blir det henting i barnehage og saa er det helg:)
Det har begynt aa regne her naa... typisk vaarvaer... Blir nok innekos i ettermiddag da! Sugen paa ting som crêpes og popcorn! Hvilke rare lyster!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails