lørdag 4. april 2009

Vellykket utflukt... naar vi endelig kom i vei!

Da er vi hjemme igjen fra Tossa de Mar og vi hadde en kjempefin utflukt naar vi vel kom oss i vei..! Det er jo saann med smaa barn at ting tar TID!!! Bare aa komme seg ut av doeren hjemme er jo et prosjekt i seg selv. Det skulle lages lunch (pasta med pesto + en boks med oppskaaret frukt), deretter to barn som skulle komme seg i klaerne og paafoelgende bleieskift, og saaklart en siste amming for Adrià saann akkurat i det vi egentlig var paa vei ut doeren;). Og til slutt en motivering hvorfor vi skulle dra akkurat da som Marcus hadde det saa goy med tamburinen paa hodet og trommen i ene haanden! Hmm, det er ganske mange smaa utfordringer paa veien skal det sies!
Saa da var det tilslutt duket for vaar lille utflukt, phu!
Ca 1 times kjoering soerover brakte oss til dette herlige sted ved havet! Tossa har en gammel bydel oppaa en liten aas og det var stort sett der vi holdt oss. Vi "klatret" i flere hundre aar gamle gater med brostein og bratte var de! Saa det var pulstrening med en unge i sjalet og en annen i vogn! Heldigvis ville Marcus gaa mesteparten av turen paa egne bein:)
Jeg glemte uheldigvis kameraet i bilen saa det ble ikke tatt noen bilder i dag... og der som det var saa pittoresk! Typisk, ikke sant?
Vi gikk forbi MANGE herlige restauranter med sjoematmenyer, men det ble til at vi fant oss en fin benk med utsikt rett i havet hvor vi inntok vaar pasta med pesto og frukt til dessert!

Naa er vi hjemme igjen og S har ligget og hvilt seg litt. Jeg sniksov litt i bilen paa vei hjem sammen med to smaa gutter som ogsaa saa sitt stikk i aa ta dagens siesta der! Naa venter besoek av venner og lek i parken med ball og badminton!
Solen skinner her og jeg er sugen paa aa komme i bikiniform saa da sier jeg bare "ut og lek!:)
Ha en straalende dag, det er LOERDAG!
Kanskje skal jeg kose meg med den der Estrellaen jeg har i kjoleskapet i kveld???!

1 kommentar:

Anette {foreldremanualen} sa...

Høres helt herlig ut!! :-D

Flott bilde du har fått i headeren din forresten - ren idyll!

Har ikke godt av å lese bloggen din egentlig, får lyst til å kaste meg på et fly sørover... ;-)

Ha en flott lørdag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails