tirsdag 7. april 2009

Nytt herlig ullteppe:)

I dag fikk vi overraskelse i posten:) Fra Norge!! Et KJEMPEfint ullteppe strikket av kjaere Hege! Hennes foerste strikkeprosjekt EVER og hvem kan vel tro det? Superdeilig kvalitet (ull og merinoull) og veldig fine farger sammen! Jeg er imponert Hege! Og roert over tanken paa alle timene du sikkert har brukt paa dette teppet! Jeg er kjempetakknemlig!
Og teppet passer kjempebra i sofaen vaar, akkurat samme blaafarge, saa dette var jo suksess!
Naa sitter Adrià og koser seg i teppet i vippestolen! Egentlig har han en litt grinete ettermiddag/kveld i dag... Vet ikke riktig hva som plager han i dag, jeg har vertfall ikke spist noe jeg ikke skulle spise... Haaper bare natten blir OK.
Marcus var i seng for ca 1 time siden og i dag hadde han masse selskap med seg opp i sengen; en ku, en giraff, en drake og to biler! De tre foerste er faste foelgesvenner i sengen, men det nye var i kveld altsaa bilene! Men jeg er ikke overrasket, han er jo en bilelsker og naa om dagen er det mye snakk om "bensintanken"! Syns det er kjempestas aa liksom fylle bensin paa bilene sine!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails