onsdag 22. april 2009

Eplet faller ikke langt fra stammen...

God morgen alle morgenfugler:)
Her er det klargjoering til dagens lille utflukt for Salva, Adrià og meg. Vi skal til fjellet og gaa en tur, Salva skal loepe og vi to andre skal gaa. S er en skikkelig fjellgeit og den dagen jeg kan trene litt hardere enn for oyeblikket skal jeg joine han!!
Marcus er sendt til barnehagen og Salva skal handle inn groent paa markedet foer vi stikker. Jeg tar meg av A som sitter her saa fint i vippestolen sin:)

Da jeg spurte M om hvilken frukt han ville ha med seg til barnehagen i dag; han fikk velge mellom eple, appelsin eller paere sa han: sjokolade! Det er ingen tvil om at han er MIN soenn saaklart:) SOm de sier; eplet faller ikke langt fra stammen! Men hans valg ble for hans del desverre ikke innfridd...!
M er saa snill og god om dagen og det er en fryd aa se hvor glad han er i lillebror! Det er kos og klem hele dagen og han loeper gjerne og henter smukk, bleier eller hva det maatte vaere for aa hjelpe til!

Snart er det Salva og meg sin 2-aars bryllupsdag. Jeg funderer paa hva jeg kan finne paa for aa overraske han... Om vaeret holder kanskje vi kan ta en romantisk piknik?
Noen forslag?

Ha en straalende dag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails