tirsdag 21. april 2009

Vi er saa glade i dag fordi...

Marcus har kommet inn paa skolen som er vaar naermeste nabo og dessuten den nyeste skolen i Banyoles:) Jippi! Saa naa blir det levering og henting paa 1 minutt! Godt aa slippe aa vaere avhengig av bilen til slikt!
Aa, saa digg det var aa faa vite det!
Naa venter gulrotsuppen her og jeg og Salva skal krype til koys TIDLIG i dag. Vi sier det hver kveld, men blir jo sjelden i seng foer 23... Men i morgen har vi planer om en liten fjelltur. Han skal loepe og jeg + Adrià skal gaa.
Ha en super kveld:)

3 kommentarer:

-mariann- sa...

Hei,

så flott at han kom inn på skolen da :-). Høres helt rart ut med skole før 3 år for oss nordboere, men det er vel litt skole light går jeg utifra?

Det var helt himmelsk en liten time på terrassen idag.. men var en liten tur i butikken nå på kvelden og brrrrr det var litt kjølig gitt. Så tror nok Spania vinner den kampen.

De sitronmuffinsene hørtes bare så mumsige ut. Jeg må få laget de en dag, absloutt :-)

Og vedr Salvas dårlige norsk kunnskaper, det er bare en ting å gjøre... send han på kurs og begynn å snakke (beste måten å lære på har jeg hørt)...

Ønsker dere en riktig deilig tirsdags kveld.

Klem

(ps: ja det er helt sprøtt at A var ennå større en E er nå da du fødte han.. du er flink du..)

susan`s side sa...

Så fint at han har kommet inn på en skole så nærme og at den er helt ny. Gulrot suppe høres godt ut, jeg selv skal spise kveldsmat kjempespennede, 2 knekkebrød med ost og markrell i tomat

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Gratulerer - det var bra Marcus kom in på naboskolen! Det blir jo deilig med kort vei

Er det lange skoledager for de små på 3 da? Blir det litt som barnehagen med læring ?

Ha en fortsatt fin dag!
Klem fra Tone

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails