tirsdag 21. april 2009

Opprydning i klesskapet...

Bestemte meg for aa gaa gjennom garderoben min her i morges og se hvilke antrekk jeg egentlig har naa til sommeren. Bra aa gaa gjennom hva man har en gang i blant slik at man kan lage eksakte lister over det man faktisk behoever. Ellers er det lett for at man bruker unoedig mye penger paa noe man kanskje allerede har liggende i skapet men som man bare har glemt man hadde...
Fant blant annet disse "tyrkerbuksene" som jeg kjoepte i fjor sommer... De er kule og konfortable selv om det ser litt ut som man har tre bein eller gaar med bleie;) Jeg skal definitivt bruke de igjen i sommer (uten rosa sokker til da!).

Slik ser 3 av 4 jeanspar ut...Og de har ikke sprukket pga vektoekning, men det er nok heller slik at bukser i dag lages i daarligere kvalitet enn foer?! Dette er Nudie-jeans jeg en gang i tiden betalte 900 svenske kroner for...
En liten Adrià vil ha mat mens jeg staar paa med ryddingen som verst. Midt i mellom alle hauger av klaer mates det...

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails