fredag 10. april 2009

Paaskevask!




Vi har ansatt vaskehjelp her hjemme hos oss! Han heter Marcus og er 2,5 aar gammel og aldri har vi hatt en saa god vaskehjelp noen gang:) Han krever kun betaling i form av en liten bit moerk sjokolade:)
Han river moppen ut av hendene mine og kostebrettet ogsaa og skriker "jeg vil, jeg vil!" Og jeg er saaklart supertakknemlig for at jeg har faatt en soenn som ogsaa setter pris paa et rent hus:)

I dag har vi "date" med svigermor som skal laere oss aa lage en spesiell paaskedessert; et spesielt broed, dyppet i melk, stekt i olje og deretter rullet i sukker...! Har smakt det foer og det er GODT!!
Saa det blir desserten i dag!
Ellers fikk jeg kompliment av Marcus i morges da jeg hadde kledd paa meg for dagen (har paa meg en litt etnisk inspirert kjole i groent med smaa paljetter paa brystet): Han saa: "Aa, fin kjole!".
Tusen takk Marcus, det varmet!!

Akkurat naa staar han ved vippestolen til Adrià og blaaser saa stille og forsiktig han kan i blokkfloyten sin slik at Adrià skal sovne; Soett!!

Ha en kjempefin langfredag!
Her blir det nok mest kos i dag! God mat og mye lek:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails