søndag 12. april 2009

Ladies night...snart!!

Hei... jeg vet jo egentlig ikke hva jeg skal skrive om i dag, men siden jeg naa sitter her foran laptopen og har 3 sovende engler i sofaen tenkte jeg at jeg likegodt kunne tilbringe litt tid her:) Har kost meg med andres blogger, for det er da noen faa som har oppdatert bloggene sine i paasken! Men gleder meg til hverdagen igjen for aa faa tilbake bloggaktiviteten som herjet foer ferien...!
Rart hvordan man nesten blir litt saann avhengig av aa vite hva som skjer i bloggverden og med de "vennene" man har faatt der...

I gaar var vi jo forresten i bursdag til en 3-aaring og M koste seg med den stoerste boksen med Duplo-leker! Han er helt Duplo om dagen (kanksje det er en fin gave til M mamma og pappa da dere kommer hit i mai?!) Han brydde seg ikke en flekk om at de arrangerte paaskeeggjakt..., men ville bare duple...!
Det var andre hyggelige voksne der ogsaa, og de aller fleste var utlendinger som meg; fra Holland, Tyskland og England. Saa det var "the english speaking community" kan man si:). Noen av jentene der (meg inkludert saaklart) avtalte en ladies night om ikke saa altfor lenge! Da skal vi trekke frem og blaase stoev av de hoyhaelte skoene fra bakerst i skapet og presse oss inn i prenatale hullete jeans (ser det er mote naa!) og drikke Cava og saa ut og danse:) Thojo!! Moro! Leeeenge siden jeg har vrikket paa hoftene naa maa jeg si, frykter de har gaatt helt i vranglaas jeg...!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails