fredag 24. april 2009

MItt hus er fylt med post-its...!

Da henger det gule huskelapper i saa og si hele huset! Mine 2 studenter (gutter paa 10 aar) kommer straks og skal i dag faa gjoere en ny variant av memory! Jeg har merket lapper med navn paa den gjenstanden de er klistret paa, og saa er det om aa goere for dem aa laere seg saa mange nye navn som mulig mens de samler inn post-itsene. Etterpaa skal vi se om de klarer aa sette riktig lapp paa riktig gjenstand...! Haaper de liker leken:)
Etterpaa skal jeg treffe en venninne og faa laane en av hennes mange baby-carriers. Vi fant ut at dette sjalet (mobywrap) kan bli litt vel svett i sommer og da er det godt aa ha en litt luftigere baby-carrier (typ babybjoern) aa veksle med.

Have a nice one, I am now tuning in on english...

(Forresten, dere med litt stoerre barn som holder paa med engelsk paa skolen; www.britishcouncil.com har mange morsomme aktiviteter for laering av engelsk! Jeg bruker den siden masse og det er poppis:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails