tirsdag 21. april 2009

Sitronmuffins! Jeg er blitt spinna gaer'n paa sitron:)

Naa er det straks lunch her hos oss! Jeg har laget makaronigrateng med blomkaal og poelser:) Den staar i ovnen naa og gratineres!
Og saa har jeg laget sitronmuffins, igjen! De ble saa gode sist, men litt kompakte saa naa har jeg proevd en annen oppskrift av Wenche Andersen. Alt jeg lager av hennes oppskrifter blir vellykket saa naa har jeg hoye forventninger til disse muffinsene... Uff, jeg innser jeg har en last naar det gjelder muffins:)
Men i morgen skal jeg med Salva til fjells og Adrià i sjalet saa da skal jeg nok jobbe av meg litt kalorier. Eller, hva soeren; vi lever bare en gang, saa NYT det gode livet byr paa!
Har dere en fin dag i Norge?

1 kommentar:

Mira sa...

gratulerer med sønn nr.2. sitronmuffins hørtes godt ut. ver sååå snnnill please dele oppskrifta med oss.klem fra sørlandet.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails