onsdag 29. april 2009

Rolig ettermiddag med Adrià!



Etter at guttaboys gikk har jeg laget pasta med pesto bare til meg selv... Hvilken luksus aa vaere litt alene!! Salva stakk til Girona tidlig i dag for aa jobbe og jeg droppet aa stikke til svigers paa lunch. Av og til maa man bare ha litt tid for seg selv!
Spiste DEN store bollen med pasta, ohlala, men de sier jo at ammende skal ha ca 300 kalorier ekstra hver dag (jeg som ikke skjoenner meg paa kalorier vet jo ikke hva dette tilsvarer i matmengde!), men jeg tror unasett jeg boostet melkeproduksjonen med dagens generoese pastaporsjon!
I mellomtiden har Adrià ligget paa lekematten og smilt til elefanter og giraffer:) Han er jo saa fornoyd om dagen! Hans svake oyeblikk er derimot paa natten saann i 05-tiden...Da er det skrik og vondt i magen som gjelder. Da traar mamma til med massage og baering paa armen for aa hjelpe til med aa slippe luften ut. Det gaar som regel bra og han promper godt foer jeg legger han ned igjen:)
Naa skal det plantes og etterpaa skal vi hente M i barnehagen!
Skal banne paa at det begynner aa regne kl 17... Det er saa typisk, og har skjedd litt for ofte naa:(
Men jeg skal vel ikke klage egentlig. Det er mer regntunge steder paa jord enn Banyoles!!

1 kommentar:

susan`s side sa...

Så fint bilde av Adria og så deilig det hørtes ut med pesto og pasta. Her hjemme i gamlelandet har vi nydelig vær med opptil 20 grader på dagen. Helt skjønt. Leir for 3 åringer syns jeg hørtes litt skummelt ut ja.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails