mandag 27. april 2009

Klesdysleksi...og andre rare paafunn...

Har en mann som har klesdysleksi...! Dvs som av og til tar paa klaerne til barna feil vei:)
Fikk meg en god latter i gaar da han hadde tatt paa pyjamasen til A feil vei. Er det mulig liksom?
Joda, slik saa det ut:


Og det har faktisk skjedd at sko har blitt tatt paa paa denne maaten...!

Uansett, Salva er verdens beste mann til tross! Og I MORGEN har jeg vaert gift med denne mannen i 2 aar!

(Forresten, i morges da jeg aapnet kjoeleskapet fant jeg BROEDET der...! Det var samme mannen som hadde gjort dette...! Han syns at naa som det er varmere i luften er det godt med kaldt broed, neida! Nei, han var nok like troett som meg i gaar og puttet det der uten aa tenke seg om!)

Ha en fin dag og sjekk at dere har paa klaerne rett vei. Det er lett for...

1 kommentar:

Anette {foreldremanualen} sa...

Hi hi, synes det var litt søtt jeg! ;-) Gratulerer med bryllupsdagen i morgen! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails