torsdag 23. april 2009

Teater i barnehagen!


Vaar ettermiddag ble blant annet tilbrakt med M i barnehagen! Der hadde de arrangert teater med frivillige foreldre! Sporty gjort aa stille opp syns jeg som selv har litt sceneskrekk...! De spurte om jeg ville stille opp, men jeg skyldte paa spraakproblemer og amming:) Hehe!
Etterpaa fulgte vi med barna ut i bakgaarden hvor det ble servert deilig oppskaaret frukt med sjokoladesaus over! Gjett om ikke jeg ble fristet da! Men jeg lot Marcus faa ha matfatet i fred og han spiste faktisk opp alt:) Han er saa flink aa spise opp maten sin, det skulle han hatt en STOR stjerne i boken for!
Det ble foroevrig litt sjokolade til overs og de av foreldrene som oensket det fikk varm sjokolade:) Jeg takket JA til tross for at solen varmet veldig og det strengt tatt hadde vaert mer forfriskende med kald sjokolade...!
I kveld har jeg og Marcus endevendt lekekassen hans her i stuen og lekt med saa og si ALLE lekene... Og slikt endte jeg opp med aa se ut:)

Naa skal det spises salat og slappes av... Og etterpaa skal jeg proeve ut Oreo-kjeksene jeg kjoepte i dag. De er jo saa beroemte og jeg har jo aldri smakt de foer! Forresten har jeg funnet en oppskrift paa Oreo-muffins...Uff, jeg er helt umulig naar det gjelder muffins... det er min last;)

1 kommentar:

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Heisan!

Oj så fin du ble med tamburin på hodet! Høres ut som dere har morsomme dager - og at sommeren er godt i gang!

Så flott at du lærer deg catalan - det er vel ganske forskjellig fra spansk? Min spansk er veldig bob-bob, men det er kjempe hyggelig å prøve meg litt på spansk når vi er ute og reiser...Hvor lenge har du bodd i Banyoles?

Jeg liker Mallorca kjempe godt- og da spesielt Palma by og vestkysten med Deia og Soller. Jeg jobbet 2 sesonger i Cala D'or på østkysten og var over hele øya så fort jeg hadde fri. Ellers liker jeg Andalucia godt. Siste ferien vi var på var vi i Nerja og der koste vi oss veldig...

Balansekunst er nå utlest (vemodig..) og den var utrolig bra. Men overraskende trist slutt... Jeg anbefaler den på det sterkeste! Kan godt sende deg min bok som du kan overta om det er vanskelig å få tak i norske bøker der nede. Og den er kanskje lettest å lese på norsk siden den er så himla tjukk....

Ha en fortsatt flott dag! Vi skal grille med venner igjen her og solen skinner...

Klem fra Tone

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails