mandag 20. april 2009

Mandag, mandag, litt blaa i dag!

Oj, her har det vaert litt Texas i natt! En liten krabat ville ha mat 01,03,05 og 07... AMMEMARATON med andre ord. Og innimellom det maatte jeg baere litt rundt paa han i den der "supermannstillingen" (hvor han ligger paa armen min med magen ned) for aa hjelpe han med aa baesje, men det var visst ikke saa lett i natt nei. Bleien har vaert helt baesjefri hele natten...
Vel, vi har litt saann annenhver natt bra/daarlig. Hmm, det kanksje lover bra for kommende natt ivertfall:)
Salva har derimot utviklet noen slags immunitet mot diverse babylyder som jeg vekkes av momentant. Om ikke jeg hadde sukket i morges og "klaget" litt over natten ville han sagt at natten hadde vaert perfekt!
Planen i dag blir sove, sove, sove paa formiddagen + starte et mini-kreativt prosjekt (kjoepte heklekrok forleden).
Solen skinner:) Kanskje tar jeg med meg A ut i vognen i bakhagen og sover litt paa en solstol?!!
Ha en herlig mandag alle sammen!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails