tirsdag 17. februar 2009

BLAA tirsdag?!

Her har vi alle sovet litt halvveis i natt... Marcus maatte dras ut av sengen, han snorket da jeg gikk inn paa rommet hans rundt 8! Hadde jo besok til litt sent, og deretter tok det litt tid aa roe seg ned. Og med et toalettbesok var liksom nattesoevnen brutt. Har vridd meg en million ganger fra side til side (savner saann aa ligge paa magen!)...
Vel, jeg kommer til aa vaere saa vant med aa vaere vaaken paa natten naar beibien endelig er her!! Og det er jo alltids bra:)
I dag har jeg ingen andre planer enn aa ta med meg ryggsekken og gaa en tur til butikkene som ligger et stykke unna for aa handle billige matvarer + de siste beibiting vi mangler! Tar det som en slags treningstur ettersom jeg behoever bevege meg litt og dessuten er det en klar og nydelig dag!

Tok feil av Marcus` karnevalsagenda i gaar; ikke pyjamasparty MEN hatt eller spesiell haarfrisyre!
Heldigvis fant jeg ut av det i gaar og det var tid aa handle inn en trollmannhatt! Den tok han fint paa seg i morges og gikk stolt inn i barnehagen hvor han ble moett av andre med cowboyhatter, jokerhatter, klovnehatter etc!
Livet er ikke saa verst selv naar det svir i oynene av trotthet!
Ha en finfin dag saa lenge:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails