søndag 8. februar 2009

Girls'ene i gaar:)


Byr paa et kanksje ikke saa flatterende bilde av noen av oss, men dog; det er da et minne fra bursdagsfesten til gode, snille Iona i midten! Tenk 32 aar! Det er det ingen som skulle tro! Forever 29!!!
Jeg ser foroevrig RIKTIG norsk ut med gode, runde, roede (fastelavns)bollekinn, heheh! Vel, vel, litt ekstra her og der faar man ta da det bare gjensttar faa uker av graviditeten... Sier til meg selv at det kommer godt med til melkeproduksjonen:) Vil heller at ammingen skal funke og at jeg har godt med melk enn at jeg skal maatte gi flaske fordi jeg ikke har nok...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi skal vel bare fete oss opp nå på slutten slik som babyen... syns du ser fresh ut jeg :-)

Ang blomstene fra K, så er det ikke vanlig kost her hjemme... han er ikke en veldig romantiker, men klinker til innimellom, og da er det veldig koselig.

Nyt søndagskvelden.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails