torsdag 5. februar 2009

Morsdag paa soendag:) Jippi!

I hvertfall i Norge er det morsdag paa soendag. Her tror jeg heller disse dagene ignoreres, men jeg skal personlig soerge for at det paa soendag BLIR en slags feiring for meg, hehe! Kanksje det da kan bli fastelavnsboller i sengen??? Jeg maa nok bake de selv, men kan jo alltids late som jeg blir overrasket over serveringen likevel? Litt skuespill kan jeg da faa til!
Har nettopp vaert hos frisoer og ble IKKE saa blond som jeg hadde tenkt... Hmm, kanksje pigmentene spiller meg et puss naa under graviditeten og ikke lar seg farge som foer???Ble litt klipp ogsaa, soerge for aa ikke ha for mange av disse "to-dos" naar beibien vel er ute. Da er del fullt opp med helt andre ting og tang tenker jeg.
Dro innom et kafe her paa morgene foer frisoertimen og de hadde kaffe + kake- deal til 1.20 Euro! Hehe, noe for meg:) Siden jeg nettopp hadde spist frokost sneik jeg kakestykket med meg i en serviett og hadde til etter frisoertimen. Det var ikke kake av den der klissete typen altsaa, det hadde jo bare blitt gris i vesken.
Naa er jeg altsaa hjemme igjen, urtroett av "ingenting"... Rart dette. Avlyste fotorafering med Willy siden jeg er saa troett. skulle ikke ta seg bra ut paa bildet med dagens soveansikt...
Blir nok neste uke heller naar han er tilbake fra Oslo.
Okodoki!
Skal enten hvile, lese ferdig boken min eller forberede engelsktimen for i morgen!
(Tipper paa at jeg kommer til aa lese boken til jeg faller i soevn...!)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails