fredag 6. februar 2009

Naar blogging blir en rus!

I dag har jeg kjent litt paa hva bloggingen egentlig betyr for meg. Vi har vaert uten internett her hjemme (til naa!) og da kjente jeg umiddelbart trangen til aa stikke paa biblioteket og gaa paa internett der. Har liksom blitt avhengig av andres og mine egne oppdateringer...! Foeler paa en maate at jeg har funnet meg selv gjennom bloggen eller at den bekrefter meg... Vet ikke helt hva jeg foeler for aa vaere aerlig, men den har vertall vaert bra for meg:) Spesielt viktig er den for meg akkurat naa siden jeg allerede er "mammaledig" med stor mage, og har mye tid til overs.
Da jeg skulle hente M i barnehagen gikk jeg tidlig slik at jeg kunne sitte paa internettkafé noen minutter i det minste, men denne kafeen hadde sluttet med internettservice... Shit, jeg fikk hoy puls og kjente nesten som abstinenser...! Hva skulle jeg finne paa??? Gikk deretter og satte meg paa en annen brun, roykfull kafe og tok frem min lille, rosa notatbok og fikk skriblet ned litt tanker. Der ble det ogsaa intatt dagens cortado nr 2! Saa i dag er jeg hoy paa koffein!!
Det er vel bare aa konstatere at bloggen har blitt endel av mitt liv og at den gir meg min daglige rus paa en eller annen maate! Godt med smaa gleder, er det ikke?!
Er det noen der ute som foeler som meg, eller er jeg den eneste ene med denne trang til aa blogge for "rusens skyld?".

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror jeg stiller i samme klasse som deg. Jeg er helt avhengig av blogger og internett generelt... Håper du har en topp helg. Fastelavensboller hørtes og så bare så digg ut. Klem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails