fredag 13. februar 2009

Fredag 13! Lykke eller ulykke?

Fredag 13. og jeg har vaaget meg ut av huset! Har riktignok tittet litt mer til siden og opp i vaeret for aa skanne risikoen for eventuelle farer! Men jeg har da til naa kommet meg helskinnet frem til skolen min hvor jeg naa skal forberede dagens engelskleksjon med gutta!

Her i Catalunya heter det derimot TIRSDAG 13. og dagen kan enten bringe lykke eller ulykke:)
Jeg har selv aldri opplevd fredag 13. som noen spesiell ulykkesdag med det er da paa en maate litt moro med slik overtro! Og dagen har saavidt begynt saa det gjenstaar aa se i slutten av dagen om det har hendt noe nevneverdig katastrofalt.

Har absolutt sovet bedre i natt, uten mareritt men med en "ligge-vaaken-etter-toalettbesok"-stund... Jaja. Det hoerer vel med til forberedelsene; blir jo endel nattevaak etter at beibien er foedt med bleiebytte og amming. Tror bare kroppen er i ferd med aa stille seg inn paa denne rytmen!
Blir endel hviling paa dagtid naa, og det hjelper. Uansett er jeg ganske mye mer kveldstroett naa enn tidligere. Sene fredagsfilmer er ikke for meg, foelger optimistisk med foerste halvtimen for deretter aa innta en litt mer horisontal stilling med gode puten under hodet og beina i fanget til Salva... Da er det liksom kjoert for min del!!

I morgen er det Valentine og jeg vet ennaa ikke hva jeg skal finne paa til Salva... Som vanlig er de ikke noe saerlig paa aa feire denn dagen her, men jeg syns naa det er litt kjekt jeg da:) Kanksje blir det bare god frokost og et "gavekort" (fra meg) paa massage eller kino eller liknende.

Ha en ulykkesfri fredag den 13. der ute!
Solklem fra meg:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nå har jo jeg termindato fredag den 13 neste måned, så det er en lykkedag vil nå jeg si :-) Og det er vel sånn at siden så mange tror at det skal skje noe fælt denne dagen, så tar de det ekstra med ro, og det skjer mindre ulykker enn vanlig på denne dag.

Her er det strålende sol og minus 2 grader, tror jeg skal våge meg ut på en spasertur idag jeg. Tror kroppen har gått av litt frisk luft.

Ha en god fredag og helg... og ikke minst valentines.

KLEM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails