mandag 23. februar 2009

En liten pust i bakken!

Har jo hatt en kjempefin dag med Marcus hjemme i dag. Har ikke gjort saa aller verst mye, en tur over til lillefetter ble det og Salva ble klippet:) Han ble kjempefin!
Marcus er virkelig i sitt ess naar han er der, koser seg saann med tante og onkel og Asis. Jeg har allerede begynt aa fantasere om overnattingsbesok! Jeg mener; at han kan overnatte der noen gang i snarlig fremtid:) Det hadde jo vaert kjempemoro for han og Asis, og vi skulle jo saaklart gjengjelde "tjenesten" naar det passer:).

Har vaert paa handletur naa og ettersom vi proever aa vaere miljoeorienterte tar jeg som regel med vognen naar jeg handler. Fyller den til randen og gaar hjem. Vanligvis er det plass til M og alle handlevarene, men i dag med stooor bleiepakke paa toppen av lasset ble det altsaa foerst svipptur hjemom og naa maa jeg altsaa ut igjen og hente M som er hos bestemor og bestefar. De koser seg der med fotballspilling i gangen og saa har de sett litt paa tv. Det er bestefars 71.aars dag i dag og Marcus har sagt "gratulerer" sikker 20 ganger. Jeg sang "hurra for deg..." og han slang seg paa siste strofen naar man sier "gratulere!". Og det fortsatte han aa si under hele lunchen! Moro:)
Skal hente sjarmtrollet naa, ryggen foeles litt bedre naa som jeg har hvilt meg litt foran dataen. Eller kanskje bloggingen i seg selv er den beste medisin?!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails