søndag 8. februar 2009

Ojda...Morsdag!

Ups! Vi har visst glemt helt bort at det er morsdag i dag... Surrehoder:) Litt troette etter i gaar, selv om det ikke ble saa sent! Var jo hjemme alt i 1-tiden og Marcus lot oss sove til halv ti i morges! Han hadde besoek av bestemor her i gaar og de leste boeker til langt paa kveld.
Festen var BRA og god mat. Her i Spania er det jo vanlig aa bli invitert ut foerst i 21-22-tiden paa kvelden og dersom man gaar ut, gjoer man ikke det foer kanksje i 02-tiden... Hardt for foreldre kan jeg si:) Men denne gang hadde vi jo ordentlig unnskyldning for aa gaa hjem tidlig. Store magen gjoer en troett, ja!
Fikk saa mange hender paa magen i gaar. Her heter det seg at aa legge en haand paa en gravids mage gir lykke! Hmm, det er greit saa lenge det er folk man kjenner og setter pris paa, men her en dag traff jeg en gammel mann paa gaten (en kjenning) og han ville ogsaa "kjaele" med magen. Det syns jeg var litt mer ubehagelig...
Syns dere det er greit med slik klapping paa magen??? Jeg mener, det er jo ikke en like seksuell del av kroppen som rumpe eller bryst, men likevel, min mage er en del av min kropp og jeg syns at man skal respektere det med aa spoerre om det er greit foerst??

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails