onsdag 25. februar 2009

Verste trasset...

Uff, naa er jeg skikkelig nervoes her... Lille gullet har naa skreket HYSTERISK i sikkert 1/2 time bare fordi vi maatte ta paa pyjamas...Og han skriker HOYT... Alle naboene diskuterer sikkert om vi holder paa med barnemishandling her... Herregud, jeg holder paa aa bli gal!
Noen ganger vil man bare legge de ut paa Finn.no og haape noen legger et bra bud;) Neida, det er bare en oyeblikkets tanke som streifer én da det staar paa som verst.
Stakkars, han er nok den som har det verst, som ikke klarer aa utrykke eksakt hva han tenker eller foeler, men som har saa mye han sikkert gjerne skulle sagt. Jeg proever aa forstaa hvor vanskelig det maa vaere aa vaere 2 aar. Noen ganger kan det kanskje sammenlignes med min situasjon som utlending her i Banyoles... Husker spesielt godt i begynnelsen da det var saa mange ting jeg gjerne ville forklare, men siden jeg ikke kunne spraaket bra ble det bare noe blabla og uforstaaelige ansikter som saa spoerrende paa meg... Hva var det jeg ville si? tenkte de sikkert! Det er vel litt slik det er for Marcus akkurat naa.
Hadde Marcus vaert en lemen hadde han sikkert eksplodert etter det utbruddet han hadde naa...! Djeez, hvilken utfordring for oss aa holde hodet kaldt og proeve aa ikke bli satt helt ut av spill. Selv gikk jeg paa kjoekkenet og Salva tok seg av Marcus saa rolig og kontrollert som mulig, men etter en stund lot han M vaere alene. Husker jeg leste en gang at det er best aa la dem vaere litt alene naar de faar slike utbrudd. Det er jo uansett umulig aa kommunisere med dem da det staar paa som verst. Bedre aa vente til stormen har lagt seg og prate om tingene etterpaa.
Naa sover han soett i sin seng...! Og da er han saaklart VERDENS beste Marcus som vi elsker overalt paa jord:)
Stille foer stormen... Utenfor barnehagen i ettermiddag. Deilig vaer tillot aa bare gaa i genser en liten stund:)










Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails