torsdag 19. februar 2009

Miniklaer!



Har lagt frem klaerne til mini og jeg syns noen av dem ser vel mini ut... Str 50 stoler jeg ikke paa kommer til aa passe... Marcus var 51 cm da han ble foedt og selv var jeg 56cm... Tro det eller ei; lille meg var stoerste monsterbaby paa sykehuset da jeg ble foedt:) Gikk rett inn i barneklaer ment for barn paa et par maaneder, hehe! Stakkars mamma som hadde jobben med aa faa meg ut! Bra jobba det, og det skal sies at hun gjorde det HELT naturlig.
Saa har lagt frem en pyjamas i str 56 i tilfelle beibi viser seg aa ikke vaere saa mini likevel:).
Slumreteppet i bakgrunnen Marcus fikk av bestemor naar han ble foedt skal ogsaa foelge med til sykehuset. Det er strikket i garn fra noestebarn. Herlig ubehandlet ull:)

Endel ting faar jo pent vente med aa bli pakket ned til vi reiser; toalettsaker og dokumenter. Har likevel funnet frem noen gratisproever paa shampoo og ansiktskremer som jeg har lagt ned i vesken. Praktiske smaa forpakninger:) Og ansiktskremene er testet ut paa forhaand saa jeg kommer ikke til aa faa ubehagelige overraskelser i form av allergier og utslett og liknende...!! Skulle tatt seg ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så søte klær Heidi... og fint bilde av deg og snekkerbuksa. Du må være en av de få som kler snekkerbukse. Jeg prøvde en men det funket ikke.

Så utrolig fin og litt morsom historie du og S har... det virker som skjebnen hjalp dere litt der. Litt sånn for meg og K også. Vi har bare vært sammen i litt over to år. Vi har felles bekjente men ville nok aldri møtt hverandre om det ikke var for internettet :-) Morsom historie jeg får ta ved en senere anledning... Men er lykkelig over at ting er som det er nå.... nesten så jeg ikke tror det er sant noen ganger, og da har jeg det bra!!

Kontroll og testing er neste uke på Riksen... så får holde lille i magen frem til det. Så kan hun komme om hun vil.

Ha en muffinsfri aften...

Ciao

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails