onsdag 11. februar 2009

Tusen takk min engel:)


Gjett om jeg ble glad da jeg aapnet pakken fra verdens beste venninne Siw som kom i posten i dag!!
Hun har sendt meg masse god NORSK sjokolade og det er bare saa mums, mums og jeg har masse vann i munnen:) Naa skal sant sies at dersom du studerer platen til venstre kan du kanskje se at den er tom...! Den sklei ned som dessert i dag!! Hadde noen gode hjelpere med meg da!
Aa, saa glad jeg ble Siw! Du er min sjelefrende! Tusen, tusen takk! Dette lever jeg lenge paa og jeg syns du har helt rett naar du sier jeg skal unne meg litt godt paa slutten. Jeg mener; det er kjekt at noen andre forteller meg dette, og at det ikke BARE er jeg som sier det til meg selv!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nå fikk jeg skikkelig lyst på sjokkis selv, men får spare meg til etter middagen.. vet jeg har en liten bit i skapet. Har bursdag 26/9 så det er ganske nærme deg og Marcus... selvom du er jomfru og vi er vekter...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails