søndag 22. februar 2009

Festival i Crespià!

Paa vei til sommerstedet i dag stoppet vi i en landsby ikke langt fra der vi bor. Der var det festival i dag med salg av oster, honning, poelser og kjoett, haandlagde ting og tang og ellers mye annet rart:)
Jeg digger saanne festivaler og mange landsbyer her arrangerer sine egne festivaler med fokus paa typiske produkter fra stedet. I Crespià hvor vi var i dag var det hovedfokus paa honning:) Vi kjoepte en krukke saa naa blir det god honning i teen istedenfor sukker.



Hjemmelaget sjokolade! Jeg klarte aa styre meg og ingenting ble kjoept!




Gode oster laget av diverse forskjellige typer melk. Salva ble tilbudt smaksproeve paa én laget av raa kumelk... Den maatte jeg fint staa over ettersom jeg er gravid. Gidder ikke risikere noe naa helt i slutten.





Marcus fant ogsaa sin favoritt, Pocoyo, i form av en kjoeleskapmagnet! En annen gang kanskje... Disse er jo ikke akkurat til aa leke med:)

1 kommentar:

Anette {foreldremanualen} sa...

Så mye deilig! Dere er heldige - her i Oslo har vi vært fullstendig innesnødd i helga! Koselig på sett og vis det også, men jeg lengter etter sommeren... ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails