torsdag 12. februar 2009

Photosession!!

Hey!
I dag skal jeg endelig treffe Willy og vi skal ta de der beroemte gravidbildene:) Det blir ordentlig "photosession" med riktig fotograf. Det har jeg bare vaert med paa et faatall ganger tidligere i mitt liv saa det blir spennende:) Har lagt frem litt klaer i svart og hvitt hovedsaklig, med litt iblanding av turkis. Saa faar vi se hvordan det blir! Kanskje legger jeg ut noen bilder her om de blir BRA:)


Nyter en kopp rooibos-te her naa! Hadde rare droemmer igjen, nok en gang av typen mareritt. Saa laa i sengen litt ekstra lenge mens Salva og Marcus styrte paa her med frokost og barne-TV.
Magen er full av frokostblanding og skiver med hvitost og hjemmelaget bitter appelsinmarmelade fra min svigerinne. Hun er saa dyktig saa!
Vi skal ha utveksling av oppskrifter; appelsinmarmelade mot fastelavnsboller:)
Ha en riktig finfin dag alle der ute:)
Her skinner solen fra BLAA himmel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lykke lykke til med photoshooten, blir sikkert kjempebra. Husk å lage noen sorthvite bilder også, det syns jeg ofte blir finest. Vi skal ta bilder på lørdag... får med meg kjetil også, så han kan være med på et par av de, det tror jeg blir koselig.

Svar:
Takk for kompliment!! Gleder meg også til skinke og oster. Har også spist noen av mykostene som har vært pastaurisert, men stort sett har jeg holdt meg til harde oster... så til sommeren skal det fråtses.. Blir vel heller ikke noe styrting av vin, skal jo amme håper jeg.. men muligheten til å ta mer enn to slurker blir digg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails