tirsdag 17. februar 2009



Her kan dere se hvordan jeg gir gode "klemmer" til lillegutt inni magen! Dette er en fantastisk oevelse for aa holde magemuskelene sterke under graviditeten. Kaisa fortalte meg at jeg vil ha en mye lettere post-partum "recovery" (kommer ikke paa det norske ordet naa...) ettersom jeg har vaert aktiv og trent for graviditen og for foedselen. En trent kropp gaar mye raskere tilbake til normalen! Gjoer denne oevelsen og dine sjanser for aa faa tilbake den flate magen er store:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow. Det var litt kult å se på. Vet ikke om jeg klarer det der.. men skal teste ut i morgen. Nå ligger jeg med te og paracet under dyna, ble litt uggen nå på kvelden... håper det er forbigående. Heldigvis snill mann som gir masse omsorg og service :-)

Håper du har kommet over trøttheten og at kaken blir bra til bursdagen i morgen...

Unknown sa...

Hei snuppa! Skikkelig fine bilder, og videoen var grådig fascinerende...Håper formen er bra!!Lykke til, og hils så mye til gutta-boys. Savner dere...Klem fra Kissa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails