mandag 16. februar 2009

Glad og litt gal gravid:)



Var jo med Kaisa i dag igjen for aa jobbe litt mer med gravidvideoen + ta noen flere bilder mens jeg gjorde diverse oevelser (saa fikk jeg lagt inn litt trening i dag ogsaa, BRA!!). Vi hadde faatt laane et ordentlig studio av hennes venninne og fikk boltre oss der 1 times tid. Ble ogsaa mulighet aa ta litt private bilder med eget kamera. De ble jo ikke saa klare siden vi har gammelt og litt usselt kamera, men de vi tok med Kaisas kamera skal hun sende til meg naar hun faar tid.
Uansett legger jeg inn disse to bildene ettersom de er litt morsomme. En gravid meg i lufta! Det var faktisk ikke saa ubehagelig aa hoppe hoyt som jeg hadde trodd paa forhaand, men mest moro:).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så kule bilder da :-) Jeg tror ikke kroppen min kommer mer enn 2 cm opp i luften om dagen. Føler meg MYE større enn det bildet på bloggen min... Du ser jo så liten og nett ut da, sikkert ikke mange kiloene du har gått opp. Jeg har ikke gått på vekten på noen uker, men gjør vel det i morgen hos legen, ugg ugg. Nå har jeg nettopp tømt en pose nonstop, akutt sjokkistrang... hehe.

Håper kvelden blir koselig. Blir som regel bra når det er igang, selvom man er litt slapp....

Har forresten også veldig høy mage... ber hver dag om at hun skal krype nedover, og håper det skjer snart, er litt vanskelig å puste om dagen...

Klem klem.

Anonym sa...

Skal nok kjøpe sjal jeg også, må bare komme meg i butikken og kjøpe det, har sett meg ut dette: http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=11_78_33
De er litt dyre syns jeg, men tror det er noe jeg virkelig kommer til å bruke :)

Fitness Integral sa...

I love them! Great pics! I had fun with you today. Best part of my day. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails