mandag 9. februar 2009

Shoppig ved Placa Major!


Det er saa kjekt aa handle GODE groennsaker hos frukt-og groennsakshandlerne! Og en annen ting; man kan kjoepe akkurat saa lite eller saa mye man oensker! Ikke disse ferdiglagde pakkene som man finner paa supermarkedet! We like:)
Og Marcus skulle absoultt handle potetene selv! Jeg maatte legge fra meg posen slik at han kunne legge i de potetene han syntes saa best ut, og saaklart gikk han for de stoerste!! Jeg maatte snike et par av dem ut av posen bak hans rygg etterpaa.
Naa er vi hjemme og Marcus spiser kvelds i sofaen og ser paa barnetv (dvs DVD med Pocoyo). Snart er det leggedags og tid for Salva aa komme hjem. Jeg staar for middag i kveld selv om jeg ennaa ikke har faatt helt tilbake matlysten etter kjempegod lunch med fantastisk gode biffer i dag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails