onsdag 25. februar 2009

Noe paa G... snart?

Naa er det slik at jeg liksom bare har 17 dager igjen til termin... Eller det vil si; alt mellom 3-31 dager skulle vaere normalt aa vente naa... Termin +/- de der to ukene!

Jeg maa aerlig innroemme at jeg stiller i kategorien "dritlei" akkurat naa... Selv om jeg har hatt et lett og greit svangerskap til naa, begynner jeg aa bli mektig lei av saare ribbein, ikke kunne gaa uten aa kjenne trykket paa blaeren og bekkenet som gradvis utvider seg mens jeg gaar. SAVNER aa kunne sove paa magen med hendene under puten, slippe aa rulle ut av sengen og stoenne av hver minste lille anstrengelse som aa ta pa seg sokkene... Og ikke minst slippe aa legge seg paa kvelden uten der den foelelsen at maten du spiste for noen timer siden skal komme opp igjen bare fordi det er saa liten plass igjen i magen...! Jeg savner aa vaare RASK og lengter etter aa kunne springe og spille fotball med Marcus igjen. Savner gamle kroppen min og kle meg i normale klaer, slippe aa se ut som et telt...
Jeg oensker naa velkommen til:
Vaakennetter med beibi og amming,
Saare brystvorter tette melkekanaler,
10 bleieskift pr dag minst, med baesj i annenhver av dem,
hormonutbrudd og graating over den minste lille ting,
konstant troetthet,
melkelekkasjer,
bloedninger,
men mest av alt; en herlig tid hvor vi skal bli kjent med en nydelig og yndig liten skapning som har bodd i min mage i snart 9 mnd. Alle ubekvemmeligheter blir et lite komma i sammenligning med dette! Og ettersom jeg har gaatt gjennom denne prosessen 1 gang foer vet jeg jo hvor mye det er verdt det!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails