lørdag 21. februar 2009

Nok en bursdagsfeiring:)

Hjelpe meg! Februar er FULL av bursdagsfeiringer...! Det er godt at mnd snart er slutt! Blir jo saa masse godsaker paa meg, men det jeg troester meg med naa er at foedselen i utgangspunktet kan starte naar som helst og at jeg trenger alle kalorier til den store styrkeproeven!
Marcus var jo med i dag ettersom det var litt mer "normal" tid paa denne bursdagsfeiringen! Vi moettes kl 19 og M er jo sjelden i seng foer 21 uansett.
Kjempekos at han kunne vaere med, men fakta er at det er STOR forskjell paa aa vaere i en slik tilstelning med og uten barn. Jeg syns jo det er viktig at barn blir vant med andre folk og kan ha relasjoner med andre voksne enn foreldrene. Det har han ogsaa og det er noen av vaare venner som han har begynt aa bli "varm i troyen" med. Det er kjekt aa se han ta "high five" med noen av dem! Uansett er fakta at han helst vil ha min oppmerksomhet og er som lykkeligst naar jeg sitter ved siden av og leker med han og prater med han. Saa det gaar jo paa bekostning av voksenssamtalene som jeg kunne tenke meg aa ha.


Men jeg er glad uansett, det var en KOS kveld og vi lo mye av tullelekene som Kaisa hadde satt frem til Marcus. Det var en eske med saakalte "practical jokes"; prompepute etc, saa vi og Marcus fikk oss en god latter.

Mye god mat ogsaa; alt fra pizza til hummus, til sjokoladekake, mine gulrotmuffins (ble flate IGJEN, men gode!) og diverse annet soett og godt:)







Til tross for sukkerinjeksjon sovnet M i armene til Salva da han holdt paa med nattstellet her i stad... Naa sover han soett som en engel, haaper paa sen morgen i morgen tidlig...
Alltids lov aa haape, ikke sant??

1 kommentar:

Malin sa...

För oss är Mars en månad som är full av födelsedagar. Först fyller ju min sambo 50 år! (Jag vet, han är gammal!) Sedan fyller vår lilla Bella 2 år. Sedan fyller min sambos dotter 18 år! Så det blir många kalas! Jag måste säga att det är så roligt att få läsa på din sida och jag blir förvånad att jag förstår så mycket, alltså nästan allt! Ibland får jag kolla upp något ord.
Kram, Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails