mandag 2. februar 2009

Gravidbilder!

Saa, da skal jeg altsaa treffe Willy (en norsk fotograf som ikke bor langt fra oss her i Banyoles) til gravidfotografering:) Det har vaert avtalt en stund, men jeg har ikke faatt summet meg til aa gjoere det foer naa! Dessuten ville han at jeg skulle komme med ideene til bildene selv ettersom han ikke har noe erfaring fra dette omraadet fra tidligere.
Jeg har tittet litt rundt paa nettet for aa fa inspirasjon og fant vakre bilder paa denne adr: http://www.abbta.se/rp/
Selv har jeg ikke planer om aa kle av meg saa mye, det blir nok enten med helsvart eller helhvitt antrekk tenker jeg og saa faa forstyrrende elementer som mulig foroevrig. Dersom det blir at vi tar bildene torsdag skal jeg soerge for aa vaere ekstra fin paa haaret ogsaa; skal nemlig til frisoer paa morgenen og ta lyse striper + kanskje klippe litt! Skal bli herlig aa bli ordentlig blond igjen!

1 kommentar:

Anonym sa...

På den linken var det mange flotte bilder. Min vennninne er fotograf og skal ta bilder av meg. Men vi har satt av en dag neste uke. Men begynner mer og mer og føle meg for stor, men håper det skal gå bra. Min venninne er mest begeistret for de bildene uten klær men hvor vi skjuler det private med kroppen.... så gjenstår det å se hvor tøff jeg er.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails