fredag 6. februar 2009

Foedsel i farta!!!

Leste nettopp Josefines blogg her paa morgenen og fikk nesten hakeslepp da jeg saa at hun allerede hadde foedt sin andre... Hjelpemeg, de rakk saa vidt innenfor entreen til sykehuset da datteren ble foedt. Josefine med alle klaer og sko paa:) Det hele startet med at vannet gikk i 3-tiden og rundt 06 var lille Ella ute... Jeg begynner aa bli litt redd for ikke aa naa frem til sykehuset i tide... Det har jo vist seg flere ganger at forskjellen paa foerste og andre foedsel kan vaere ganske saa stor!
Jeg begynner vertfall aa tenke paa om vi kanskje skal be svigerfar om laan av hans store Mercedes istedenfor vaar lille Peugot 205... bare saann i tilfelle:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Håper ikke min går så kjapt som Josefines.... trenger litt tid...


Svar fra min blogg:
Det var en lang fødsel, men så utrolig at du husker det som noe fint :-) Blir spennende å høre hvordan det blir med din nr 2, om det arver etter din mor og drøyer, eller kanskje du skaper en ny trend :-). Tenk at vi bare har 5 uker til termin, det er spennende det...

Ønsker deg og magen og familien en riktig god helg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails