mandag 2. februar 2009

En glad mamma som lengter etter sin gutt!



Saa, etter en herlig avslappende dag med mye soving (sov to timer paa sengen her tidligere i dag... det er tydelig at 3.trimester har slaatt til for fulle mugger!), lunch hos svigers, en liten tur haand i haand med Salva langs innsjoen, lengtet jeg som et lite barn etter aa treffe M igjen etter en HEL dag i barnehagen. Ikke minst var jeg urnyskjerrig paa hvordan det hadde gaatt med soving og spising etc ettersom dette var de nye "elementene" i den nye hverdagen hans!
Da vi kom dit litt foer kl 17:00 (siden Salva ville vaere med og faa update status!) smilte han som en sol og kom straks loepende mot meg! Alt hadde gaatt veldig bra, han hadde spist opp all maten sin som i dag var hamburger + ris, og deretter sovet 1 1/2 time! Saa han var jo som en rakett dag vi moette han med ladete batterier altsaa:) Har naa lekt en god time ute paa lekeparken.
Jeg sitter naa paa skolen min hvor jeg studerer catalan og det var ikke populaert naar han skulle overrekkes til onkel + besteforeldre. Med dagens minste mammakvote paa lenge var han veeeeeldig mammadalt og skreik 0g hylte... Var vondt aa gaa ifra, men av og til er det slik.
Skal gaa litt tidligere fra skolen i dag, saa vi faar litt kveldsstund sammen foer legging:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails