lørdag 14. februar 2009

Gode venner er ALT!!

Aa saa kjekt jeg har hatt det i dag med Kaisa! Hun har vaert min "Valentina" paa en maate:)
Vi dro ned til innsjoen og gjorde en yogavideo (som kanskje havner paa youtube med tid og stunder!!) og tok noen bilder! Det var folksomt der i dag pga finvaeret men vi la beskjedenheten paa hyllen og gjorde solhilsner og andre oevelser uten aa roedme det minste, hehe! Folk tittet jo litt da, men pytt, pytt. Jeg hadde sikkert gjort det samme, jeg!
Etterpaa gikk vi hjem til oss med ferdigkjoept mat (flaks for her gikk nemlig strommen i hele huset!) og koste oss med jenteprat i flere timer. Salva kom akkurat tilbake UTEN Marcus (lot som han hadde glemt han igjen paa butikken... FY, saanne skroener faar man ikke ta paa en 8 mnd gravid kvinne...!).
Saa jeg har faatt fylt paa "vennekontoen" som har vaert ganske tom i det siste. Det var saa kjekt at vi fikk denne stunden sammen Kaisa (it was really nice to spend this day with exactly YOU Kaisa, I really appreciate you!!).

I kveld blir det middag med venner fra Figueres (Salvador Dalís hjemby). Har ikke truffet dem paa lenge og hvem vet om det blir siste gang som familie paa 3 vi moeter dem:).

Jeg er litt sliten mama naa og burde kanskje hvile, samtidig som jeg foeler meg oppgiret av venninnebesoket! Uansett, jeg nyyyyter aa blogge og stillheten foer stormen (snart er M + S her igjen!)
Kaisa demonstrerer en oevelse! Nydelig bakgrunn da:)
(I denne innsjoen ble Barclona-OL ro-oevelsene holdt i 94!)







Noe skygger litt for utsikten:)









Kjekt med sympatigravide venninner! Hvitt paa hvitt syns ikke magen min like mye!

2 kommentarer:

Fitness Integral sa...

I loved the day with you too! Must do more often. :) I'll let you know when the beautiful videos are on youtube. You make a fabulous model!

Anonym sa...

Så fint å lese at du hadde en så fin dag igår :o). Gode venner er virkelig ALT. Jeg er også veldig glad i yoga, men sliter litt nå på slutten. Heldigvis er det mye avspenning på gravidyogaen. De har også mor/barnyoga på senteret, så tenkte å starte med det når snuppa titter ut.

Gipsavstøpning kommer jeg ikke til å ta, da jeg ikke tror jeg kommer til å ha den fremme.... blir liksom litt dumt om den bare skal ligge i en bod, men en morsom ide da. Fotoshooten gikk bra, men ble supersliten, glad jeg ikke er fotomodell :-) Jeg skal se på de ila uke, det ble litt travelt igår. Så skal jeg velge ut 5-10 stk som venninnen min skal etterarbeide... kanskje noen kan henge på veggen.. vi får sjå.

Ønsker deg en topp søndag....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails