onsdag 18. februar 2009

Happy 33!


Gratulerer med dagen til min kjaere Salvador som i dag er hele 33 aar! Wow, tiden flyr! Naa har vi snart kjent hverandre i 4 aar (denne sommer som kommer) og mange ting har skjedd:) Bryllup, Marcus og ett barn til paa vei:) Kunne ikke vaert bedre for meg enn aa treffe nettopp han den dagen i juli snart 4 aar siden!
Ble muffinsfrokost paa hele gjengen her i morges! De var kjempegode paa smak selv om de endte opp ganske flate... Oppskriften sa bare bakepulver men jeg mistenker at med saapass mye gulrot skulle det vaert litt natron ogsaa for aa hjelpe til
med "hevingen". Vel, vel, de gikk glatt ned kan jeg si:) Marcus har vel knapt vaert saa kjapp i matingen som akkurat i morges! Fikk ogsaa se litt barnetv saa vi har virkelig kost oss litt ekstra!
Deretter dro Marcus avgaarde til barnehagen i pyjamas! Dagens karnevalsagenda var i dag nettopp pyjamasparty (ikke vi som glemte aa ta av han pyjamasen fra natten!). Han fikk ta den som var to-delt, paa den maaten var han litt mer "kledd" paa en maate. Jeg er ikke saa fan av at han skal gaa rundt i pyjamas hele dagen...!

2 kommentarer:

Malin sa...

Grattis Salvador på födelsedagen!!!

Anonym sa...

Du får si ¡Feliz cumpleaños a tí! om denne internettoversetteren funker) til Salva... og velkommen etter med 33, det ble jeg i september :-).. fin alder det. Så mye dere har opplevd på de 4 årene, spennende. Traff dere hverandre i Spania forresten.

Ha topp onsdag.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails