onsdag 4. februar 2009

Ut paa tur...for sjokoladens skyld?


Naa har vi spist deilig wok her hjemme med masse gode groennsaker og litt biffkjoett:) Og saaklart Blue Dragoon oyster-sauce. Den er saa yummie! Og saaklart appelsin til dessert. Min kjaere handlet paa markedet i dag, kom hjem med ca 6 kg frukt som forrige onsdag. Det gaar LETT unna paa en uke naar frukten er saa god som naa. Til tross for min "sjokoladehunger" disse dager kan jeg fremdeles sette pris paa en god, saftig appelsin...! Men droemmene mine handler om helt andre godsaker; sjokoladefondanter, napolitanes med sjokolade, varm sjokolade (som jeg hadde sist i gaar...!), hmm, melkesjokolade og ellers alt som inneholder denne fantastiske ingredient:)
Hmm, jeg kanskje runder 18 kg likevel om jeg gir meg hen til lystene... Maa proeve aa holde litt i toylene! Men en liten tur ut naa kanskje tillater en aldri saa liten soetsak senere i dag???

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails