onsdag 25. februar 2009

Boleroen fra gaarsdagens shopping:)


Tror egentlig boleroer er litt flatterende for oss med smale skuldre og smaa pupper:) Iallefall foelte jeg meg ganske fin i denne svarte bolero jeg kuppet paa H&M i gaar til 5,95 Euro! Da den var saa billig er jeg enda mer fornoyd saaklart! Nedsatt 70% var den! I love real bargains!!
Den skal bli fin over en svart/hvit-kjole jeg har fra H&M til litt kjoelige vaar/sommerkvelder, samt med en gul singlet under til svarte smale bukser:) Aa, hva je gleder meg til aa bli "normal" igjen!!

Magen gjoer i dag sine 37,5 uker! Den er skikkelig full av baby naa, ikke mye plass igjen...
Kom ut kjaere deg... kofferten er pakket og massageteknikker og pusteoevelser er gjennomgaatt med Salva i dag! Vi er klare:)

1 kommentar:

susan`s side sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen min, du er hjertelig velkommen tilbake.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails