onsdag 18. februar 2009

Gravid og surrete...!

Og jeg som trodde at jeg skulle til jordmor i morgen! Da jeg bare skulle sjekke tidspunktet for timen her i morges saa jeg at timen var den 9.februar... Goddag mann oekseskaft:) Hadde datoen den 19.helt klart for meg og vel, det var altsaa FEIL...! Vanligvis er jeg IKKE saa surrete, bare saa det er sagt;).
Siden vi er heldige aa ha legesenteret i nabolaget stakk jeg bortom for aa ordne opp i rotet, og snille jordmoren klarte aa skvise meg inn mellom 2 andre pasienter. Selv om hun var stressa fordi hun pga dette kom til aa bli for sen til et moete hun skulle paa i ettermiddag... Sorry, jeg skal aldri vaere saa surrete igjen. Skulle bare oenske jeg kunne faa utrykt det paa en ordentlig maate paa Catalan!
After all; ALT bra med "mini", og jeg har bare lagt paa meg 400 gram siden sist maaling for 1 mnd siden! Det betyr at jeg i dag er kjempeglad og lettet! Puh! Trodde jeg skulle ha rundet 13-14 kg til naa, men altsaa bare 11,5! Saa naa kan vi feire bursdager i flust fremover med litt bedre samvittighet! Salvas dag i dag, Kaisa paa loerdag og Salvas far paa mandag:).
"Mini" har forresten snudd seg og ligger med ryggen mot hoyre side (litt mindre gunstig utgangspunkt for foedsel, men kan ennaa snu seg tilbake til andre siden!). Og hodet er ikke paa langt naer paa vei ned i bekkenet ennaa nei... Ligger hoyt og gir meg aandenoed i steden!
Vel, naa venter bursdagslunch hos svigers og deretter litt avslapning. Denne natt som de aller fleste andre i det siste har vaert preget av en del ligge-vaaken stunder...

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails